1.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui per 2-3 d.d. po užsakymo apmokėjimo gavimo patvirtinimo, jei prekė yra centriniame sandėlyje, kitais atvejais prekės pristatomos per 5-30 d.d. arba per kitą pardavėjo nurodytą terminą.
1.2. Prekių pristatymo būdai
1.2.1. Kurjerių tarnybos
1.2.2. Paštomatu (Omniva, LP Express ir visi kiti)
1.2.3. Vilniaus mieste sutartu laiku, ir sutartoje vietoje.
1.3. Prieš pristatydami prekę kurjeriai ar pardavėjo darbuotojai iškilus būtinybei turi teisę susisiekti su klientu ir pasitikslinti dėl tikslaus laiko, kuriuo klientas priims/atsiims pristatomas prekes. Jei užsakyme nenurodytas kitas prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats klientas.
1.3. Tais atvejais kai klientas negali priimti prekių sutartu laiku, jis nedelsdamas telefonu informuoja prekes pristatantį kurjerį ir pardavėją.
1.4. Jeigu kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku prekės pristatomos, tačiau klientas nerandamas, klientas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo.
1.5. Prekių pristatymo metu pirkėjas ar pirkėjo atstovas įsipareigoja patikrinti prekių kiekį ir kokybę. Pirkėjas ar pirkėjo atstovas privalo apie prekių pakuotės pažeidimą nedelsiant informuoti Pardavėją, e.paštu: nomorestockltu@gmail.com
1.6. Visas pastabas dėl akivaizdžių prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti el. paštu: nomorestockltu@gmail.com. Pretenzijas dėl prekių paslėptų trūkumų klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.
1.7. Pardavėjas įsipareigoja prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad pardavėjas negali pristatyti prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja klientą.
1.8. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl kliento ar pardavėjo kaltės.
1.9. Pristačius prekes pirkejo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės yra perduotos pirkėjui ar pirkėjo atstovui.